II Liceum Ogólnokształcące im. Hetmana Jana Tarnowskiego
Deklaracja dostępności
II Liceum Ogólnokształcące im. Hetmana Jana Tarnowskiego zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://ii-lo.tarnow.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Szablon strony jest zgodny w 100% z WCAG 2.1 na poziomie AA, jednak niektóre treści publikowane przez redaktorów na stronie mogą niespełniać wymagań standardu. Problemy, które mogą wystąpić:
- W części filmów nie ma napisów;
Redaktorzy naszej strony cały czas pracują nad dostępnością zamieszczanych materiałów.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o: Listę kontrolną do samodzielnego badania dostępności cyfrowej strony internetowej
Łącze do raportu z przeprowadzonej samooceny:https://ii-lo.tarnow.pl/container/dostepnosc/LISTA%20KONTROLNA%20II%20LO.pdf?noc=1727261685
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Grzegorz Grabias — mejlowo grabias.g@ii-lo.tarnow.pl lub telefonicznie 146558895.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Beata Klimkiewicz - Świder — Dyrektor Szkoły,
- Adres: ul. Mickiewicza16, 33-100 Tarnów,
- mejl: dyr2lo@umt.tarnow.pl.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
- Dzienniczek+ dla systemu Android
- Dzienniczek+ dla systemu iOS
Dostępność architektoniczna
- Budynek szkoły ul. Mickiewicza 16 nie posiada windy komunikacyjnej.
- Osoby niepełnosprawne obsługiwane są w trybie indywidualnym przez wyznaczonego pracownika w pomieszczeniu usytuowanym na poziomie 0. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.
- Na parkingu znajdują się oznaczone kopertami miejsca parkingowe dla niepełnosprawnych.
- Szkoła umożliwia osobie z orzeczeniem niepełnosprawności, która potrzebuje pomocy psa asystującego, wprowadzenie zwierzęcia na teren budynku.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W budynku można skorzystać z pętli indukcyjnej